صدای من رو از آمریکا میشنوید!!

بعد از یک سال زحمت کشیدن، هزار بار زمین خوردن و افسرده شدن و دوباره بلند شدن، هزار بار از استرس مریض شدن، بعد کلی ریجکت شدن از استاد ها کلی بدشانسی های متفاوت و هنوز و پافشاری کردن و ادامه دادن... بعد وای! هزار بار مردن و زنده شدن... من امروز رسیدم آمریکا.

من قدرشو میدونم. از این فرصت نهایت استفاده رو میکنم. به زحمت کشیدن ادامه میدم. درس میخونم و یاد میگیرم. خیلیییی. این بهترین شروع خواهد بود.

امروز میم رو دوباره بغل کردم! اصلا باورم نمیشه.

+ نوشته شده در دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۲۳ توسط نارنگیس | نظر بدهید
//][//-/ ..
۰۴ مرداد ۰۰ , ۰۷:۱۷

تبریک!

پاسخ :

مرسی! گذرت به این دور و برها خورد بهم خبر بده!
RE GA
۰۴ مرداد ۰۰ , ۱۱:۱۸

تبریک میگم نارنگیس عزیز

انشاالله موفقیت های هر روزه ت رو شاهد باشیم 

پاسخ :

مرسییی
زری ...
۰۴ مرداد ۰۰ , ۱۱:۲۸

مبارکااا :))))

شیرینیش کو پس ؟ : دی

پاسخ :

مرسییی. آخییی چجوری شیرینی بدم حالا
وهکاو --
۰۴ مرداد ۰۰ , ۱۱:۴۲

تبریک میگم و موفق باشی D:

پاسخ :

مرسییی تو هم دختر باهوش
سیمیا ‌‌‌‌‌
۰۶ مرداد ۰۰ , ۰۱:۲۵

خیلی خوشحالم برات :*

پاسخ :

مرسیی سیمیای عزیز
سرکار علیه
۰۸ مرداد ۰۰ , ۱۶:۲۱

مبااارکه اقااا :")

ری را
۰۸ مرداد ۰۰ , ۲۰:۵۶

تبریک میگم همیشه خوش باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا از احساساتی می‌نویسم که بدون آنکه بروز پیدا کنند، در من حل می‌شوند. اینجا جایگاه تمام اتفاقات قشنگ، زشت، غمگین، و یا شادی است که بدون آنکه از آن ها صحبتی شود، در قبرستان خاطرات خاک می‌شوند. اینجا هر چه نوشته می‌شود از دل برمی‌آید... برای همین است که جای مهمی برای من است.
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان