درباره نارنگیس

سلام.

من نارنگیس هستم.

اینکه چند سال دارم، چه کار می‌کنم، چه شکلی هستم، چه درسی خوانده‌ام و یا می‌خوانم... اینها هیچکدام مهم نیستند. من فقط نارنگیس هستم. یک انسان که گاهی زندگی را آنطور که می‌بیند نمی‌تواند برای اطرافیانش شرح دهد؛ و اینجا دفتری برای من است که بنویسم... از هرآنچه که قلبم به من می‌گوید.

۱ اکتبر ۲۰۲۰

 

باید بهتر شوم. باید این نقص ها و ارور های کوفتی را برطرف کنم. من باید رشد کنم. قبل از آنکه اتفاق هولناکی در زندگی‌ام بیفتد.

۶ فبریه ۲۰۲۱

 

الان دیگه نارنگیسی هستم که از ایران رفته آمریکا و داره رشته ای رو ادامه میده که خیلی دوستش داره، اقتصاد. اون نارنگیسی که لابد دوستا و فامیلاش فکر میکنن خیلی موفقه و الان به نقطه ی هپیلی اور افتر زندگیش رسیده. همچین نقطه ای در زندگی هیچوقت نمیتونه وجود داشته باشه.

۱۶ اکتبر ۲۰۲۱

 

من پذیرای هر تغییر مثبتم. من بر هیچ چیزی تعصب ندارم. من از هیچکس بدم نمیاد چون دارم یاد میگیرم خودمو دوست داشته باشم. دوست دارم از رشد خودم بنویسم. میخوام این مسیر ثبت شه.

۱۸ جون ۲۰۲۲

 

برای اینکه بفهمی واسه چی زنده ای و معنی زندگی چیه اول باید مغزت درست کار کنه.

۴ فبریه ۲۰۲۴

درباره من
اینجا از احساساتی می‌نویسم که بدون آنکه بروز پیدا کنند، در من حل می‌شوند. اینجا جایگاه تمام اتفاقات قشنگ، زشت، غمگین، و یا شادی است که بدون آنکه از آن ها صحبتی شود، در قبرستان خاطرات خاک می‌شوند. اینجا هر چه نوشته می‌شود از دل برمی‌آید... برای همین است که جای مهمی برای من است.
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان