کوچ؟

همیشه پاییز که میشه من یه سرماخوردگی شدید میگیرم که تا هفته ها درگیرش میشم. این پاییز هم مستثنی نبود. آخرهفته‌ی پیش سرما خوردم و دو-سه روزه خوب شد. اما دوباره این آخر هفته مریض شدم!! گلو درد و سرفه های بی‌پایان!

امروز صبح رفتم تست کووید دادم صرفا واسه اینکه اطرافیان بدونن که کووید ندارم. و این دو روز رو آفیس نرفتم.

صبح که بیدار شدم فک چپم و گوشم و دندون های سمت چپم به شدت درد میکردن. از شانس من امروز هم از همیشه سرد تر بود و یک درجه سانتی‌گراد بود. من داشتم یخ میزدم و درد صورتم بیشتر میشد. وحشت کرده بودم که نکنه دندونم خراب شده و هزینه های عصب‌کشی افتاد روی دستم.

رفتم یه سرچی درمورد دندون درد کردم و همینجور اون میون دیدم دندون قروچه هم باعث دندون درد میشه اگه شدید باشه. میم میگفت دو سه هفته ست خیلی دندون قروچه میکنم شب. بهرحال حداقل خیالم راحت شد که دندونام سالمن.

این قضیه‌ی مریضی و سرفه و گلو درد و دندون درد امروز باعث شد به صورت جدی به این فکر کنم که برای پی‌اچ‌دی برم یه کشور دیگه.

+ نوشته شده در سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۹ توسط نارنگیس | نظر بدهید
lia sh
۰۳ آذر ۰۰ , ۲۱:۲۵

اوه کلا بری یه کشور دیگه ؟! (: خب چرا اول ایده عوض کردن ایالت رو مدنظر قرار نمیدی ؟

 

پاسخ :

اگر منظورت شرایط آب و هواست، باید بگم من توی ایالتی هستم که آب و هواش سرد محسوب نمیشه. ینی زمستونش شاید فقط یکم از تهران سردتر باشه و بقیه فصل ها هم هوا خوبه. مشکل مریض شدن منه. من توی هر دمایی حداقل سالی یک بار رو سرما میخورم و کلا بلا ملا زیاد سرم میاد! حالا چرا بخوام از آمریکا برم؟ چون این کشور سیستم درمانی و بیمه اش افتضاحه‌. با وجود بیمه خوب ممکنه واسه یه کار کوچیک بری بیمارستان و کلییی خرج بیفته روی دستت.
lia sh
۰۴ آذر ۰۰ , ۱۲:۰۱

آها آره من فکر کردم مشکل اصلی آب و هواست. آره وصف سیستم درمانی آمریکا رو زیاد شنیدم انگار مسئله جدی ایه...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا از احساساتی می‌نویسم که بدون آنکه بروز پیدا کنند، در من حل می‌شوند. اینجا جایگاه تمام اتفاقات قشنگ، زشت، غمگین، و یا شادی است که بدون آنکه از آن ها صحبتی شود، در قبرستان خاطرات خاک می‌شوند. اینجا هر چه نوشته می‌شود از دل برمی‌آید... برای همین است که جای مهمی برای من است.
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان