سختی راه زیاده تو فقط زنده بمون آخر راه قشنگه

من تصمیم گرفتم که ویپو ترک کنم و کردم. کار خیلی سختیه. مخصوصا هفته اول. ویپی که داشتم تموم شد و دیگه نخریدم. عادت اینکه ویپ دستم باشه و بکشمش هنوز هست. واسه همین خیلی وقتا همون ویپ تموم شده دستمه و میکشمش! فقط واسه آرامش خاطر.

ولی ترک خود نیکوتین سختی های دیگه ای داره. مثلا اینکه گاهی خیلی عصبی میشم و گاهی خیلی گرسنه! اینجوری که یهو انقدر گرسنه ام که هرچی غذا میخورم فایده نداره. در چنین شرایطی که خیلی بهم فشار میاد یه نخ سیگار میکشم. و هنوز به ترک کامل نیکوتین نرسیدم. روزی دو سه نخ سیگار‌میکشم‌ همچنان که به نظرم واسه کسی که دائما ویپ دستش بوده و بیشتر از یه ساعت نمیتونسته ویپ نکشیدنو تحمل کنه خیلی پیشرفت خوبیه. این تعداد سیگار هم به صفر میرسه.

بجز قضیه سلامتی، ترک ویپ یه فایده ی دیگه هم داره و اون هم سیو کردن پوله. الان ماهی ۱۵۰-۲۰۰ دلار پول کمتر خرج میشه و با این میزان پول اضافی خیلی کارا میشه کرد. میشه رستوران رفت، لباس خرید، یا گروسری سالم تر و گرون تر خرید.

تا اینجای کار خیلی خوشحالم بجز وقتایی که کمبود نیکوتین یهو میزنه به کله ام و میخوام سرمو بکوبونم توی دیوار:)

+ نوشته شده در يكشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۷ توسط نارنگیس | نظر بدهید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا از احساساتی می‌نویسم که بدون آنکه بروز پیدا کنند، در من حل می‌شوند. اینجا جایگاه تمام اتفاقات قشنگ، زشت، غمگین، و یا شادی است که بدون آنکه از آن ها صحبتی شود، در قبرستان خاطرات خاک می‌شوند. اینجا هر چه نوشته می‌شود از دل برمی‌آید... برای همین است که جای مهمی برای من است.
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان